خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز؛  

زن در اسلام، ستون تربیتی و مقدس ترین ارکان جامعه است 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان البرز گفت: از نظر اسلام، زن ستون معرفتی و تربیتی خانواده و یکی از اصول اساسی روابط اجتماعی در جامعه و از مقدس ترین ارکان تشکیل جامعه اسلامی است.  
کد خبر: ۹۵۱۳۹۹۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴

قزوین_ حجت الاسلام حسین عدالتی در گفتگو با خبرنگار بسیج، ضمن تبریک میلاد باسعات حضرت فاطمه معصومه (س) با اشاره به ویژگی‌ها و ابعاد شخصیتی این بانوی بزرگ اسلام اظهار کرد: عصمت، محدثه بودن، ورود زیارت‌نامه مخصوص و غیره باعث شده که حضرت معصومه(س) از ديگر امامزادگان و برادران و خواهران پيشی گرفته است.

وی افزود: از نظر اسلام زن ستون معرفتی و تربیتی خانواده و یکی از اصول اساسی روابط اجتماعی در جامعه و یکی از مقدس ترین ارکان تشکیل جامعه اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان گفت: امروز بیشترین برنامه‌های جنگ نرم و جنگ شناختی برای دختران و زنان جامعه ما طراحی و توسط رسانه‌ها و تبلیغات گسترده در دستور کار دشمن قرار گرفته است.

وی افزود: هدف این برنامه‌ها از بین بردن قداست جایگاه زن و ارزش‌های انسانی این موجود مقدس و همچنین خنثی کردن توانمندی‌های او و بازیچه قرار دادن شخصیت زن در راستای مطامع سیاسی استعماری و تبلیغاتی خود است.

عدالتی گفت: امروزه دختران ما باید دشمن شناسی خود را تقویت کنند و از ابزارها و حیله‌های دشمن غافل نباشند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها